Sağlık

Diyet yapmadan kilo vermenin 8 kolay yolu

Hemen hemen herkes hayatının bir döneminde kilo vermek istemiştir. Ancak epey zor olan bu işlem birçok kişiyi yarı yoldan çeviriyor. Eğer siz de onlardan biriyseniz bu içerik sizin için.

8. Bir yemeği günde bir kereden fazla yemeyin

Eğer kendinizi her yemeğin sadece bir porsiyon yemekle sınırlandırırsanız kendinize otomatikman tedbirli yeme planı oluşturursunuz.

7. Haftada 4 kere bakliyat yiyin

Yapılan bir araştırmaya göre haftada dört kere bakliyat yiyen ve fazla kolarili yiyeceklerden kaçınan insanlar, bakliyat yemeyenlere göre daha fazla kilo veriyor.

6. Günde 8.5 saat uyuyun

Araştırmalar gösteriyor ki uyku özellikle yediklerine dikkat eden insanlarda çok yararlı bir kilo verme aracı.

5. Bol bol su için

Aslında konuşmaya bile gerek yok su metobolizmayı hızlandırdığından ve sindirimi kolaylaştırdığından epey önemlidir.

4. İşlenmiş gıdalardan ve tuzdan uzak durun

Kilo vermek istiyorsanız içinde sodyum bulunan işlenmiş gıdalardan ve tuzdan uzak durmanız gerekiyor.

3. 20 dakika yoğunlaştırılmış egzersiz yapın

Squat, şınav, burpees gibi egzersizleri günlük ve düzenli olarak yapın.

2. Şekerden uzak durun

Pasta, kurabiye ve şeker barındıran her türlü yiyecekten uzak durun.

1. Fındık yiyin

İçinde bolca protein ve sağlıklı yağ bulunan fındık kilo verme yolunda sizin en büyük destekçiniz. Bolca tüketin.

Kaynak: https://www.womenshealthmag.com/weight-loss/how-to-lose-weight-fast

Daha fazla göster

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: