GALERİ

İsteğiniz “Zayıflamak” İse Mutlaka Uygulamanız Gereken 7 Taktik

Bu içeriğin sonunda bir “Oh be!” çekeceksiniz. Çünkü söylediklerimizin hepsi mantıklı ve işe yarar!

Hadi gelin şimdi o taktikleri görelim!

1. Öncelikle asla su içmeyi unutmuyoruz, su bu yolda sizin yoldaşınız…

Yemekten yarım saat önce içilen 1 bardak su iştahı kapatır ve fazla yemek yemeyi önler.

2. Spor salonunda saatlerinizi harcamayın, gülün!

Gülmek, spor yapmak kadar enerji harcatır. Biz demiyoruz Uluslarası Obezite Araştırma Derneği diyor. Gülerken yaktığınız enerji ile spor yaparken yaktığınız enerji aynı!

3. Dişlerinizi düzenli fırçalayın! “Ne alaka?” demeyin, yaklaşın…

Diş macunlarındaki mentol, siz farkında olmasanız da iştahınızı kapatır. Dişlerinizi fırçalayın, etkisini yemek masasında görün!

4. Yasakları unutun!

Yasaklar size stres yaptırır ve amacınızdan sapmanıza neden olur. Gün içinde küçük miktarlarda çikolata, şekerleme yemenin zararı yoktur. Stres yapmayın, istediğinizi yapın.

5. Portakal, Greyfurt gibi narenciye iştah kapatır!

Yemeklerinizde mutlaka Narenciye ve Nane gibi gıdalar kullanın. Bunların kokusu bile siz farkında olmadan iştahınızı kapatır ve az yersiniz.

6. Soğuk odada uyuyun!

Siz soğukta uyurken vücut üşümemek için yağ yakar, bu sayede zayıflarsınız.

7. Son olarak; Yemeğiniz ile baş başa olun!

Ne televizyon, ne telefon ne de başka bir şey. Yemeğiniz ile baş başa olmalısınız. Bu sayede daha çabuk doyar ve daha çabuk sindirirsiniz.

Kaynak: https://ofpof.com/saglik/isteginiz-zayiflamak-ise-mutlaka-uygulamaniz-gereken-7-taktik

Daha fazla göster

Bir Cevap Yazın

%d blogcu bunu beğendi: